29 sie 2014

Motyla noga! Jestem szczęśliwa!

Oto kobieta trzydziestoletnia. Od niespełna dwóch tygodni na urlopie. Szczęśliwa i zmotywowana na tyle, aby wiadomość, która przed chwilą wyświetliła się na komórce, nie zaburzyła jej spokoju. "Masz ponad 100 wiadomości". Skrzynka firmowa. Ale to dopiero po niedzieli. Podobnie jak żłobek, lekarze, konferencje, mechanik, wyjazd do Niemiec...

Tymczasem dziękuję za Beskidy, o których jeszcze będę pisać. Za małe podróże lokalne. Za spotkanie Małego z prababcią. Za czwartą rocznicę ślubu. Za cudowne spotkanie z okazji moich urodzin, a przede wszystkim za to, co poczułam tego dnia. Po raz pierwszy zrozumiałam, że ci ludzie, którzy świętują ze mną, akceptują mnie taką, jaka jestem. Nie ważny kilogram w tę czy w tę, nie ważna długość rzęs... Że liczy się to, co mamy w sercach.

Dziękuję za ludzi najcudowniejszych pod słońcem, także tych, których zabrakło w Krakowie. Zamykam oczy - Hanower, Ropczyce, Bezmiechowa, Livingstone, Bedford, Krosno,Olkusz, Tarnów, Kraków, Łódź, Toronto... Uśmiech.

Ps. Może przydałoby się jakieś podsumowanie ostatniego roku?  Ostatnich 30 lat? Nie wiem. 

29 sierpnia! On usiadł, a ja uświadomiłam sobie,
że naprawdę jestem szczęśliwa...

 

8 komentarzy:

  1. Super się czyta Twojego bloga! Z wielką przyjemnością. Czekam na kolejne wpisy.
    Miedzy czasie zapraszam jeśli ktoś znajdzie, trochę czasu do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło widzieć tutaj nowe osoby. Z ciekawością zajrzałam do Ciebie.

      Usuń
  2. Ale się cieszę z Twojego szczęścia !!!!! A wiesz, że to jest zaraźliwe ? Chodź sobie po ulicach i zarażaj tym szczęściem kogo spotkasz :))) Buziole posyłam *)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Krosno pozdrawia po krakowsku i odgraża się poprawinami ;)

    Pozytywnego nastawienia nigdy dość, niech się Ciebie trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie "się poprawi" wspólnie. Mogą być też knedle lub rozpoczęcie sezonu kiszenia kapusty / ciasta dyniowego...

      Usuń
  4. Cieszę się, że jesteś szczęśliwa! Olkusz też myśli o Tobie zawsze z uśmiechem i liczy, że może będzie mógł wpaść kiedyś na chwilę na herbatę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olkusz może wpadać zawsze, o każdej porze:-).

      Usuń